Ibiza Vol. 2

For to helger siden var jeg så heldig å kunne dra tilbake til Ibiza med jentene fra skolen i Milano, og jeg må innrømme- det var en ypperlig ide!

Vår hovedplanlegger Greta hadde fikset et hus, de hadde alle gjort research på forhånd, booket restauranter og lagt litt planer for hva vi kunne gjøre- så det hele ble selvsagt en suksess!

Jeg og Himani dro sammen fram Milano på torsdagen (på et fly som skulle være direkte, men som stoppet på Mallorca i stedet… nedtur- men vi kom oss frem!) og landet på ettermiddagen.

Da vi kom hadde to av de allerede ankommet, så huset var allerede ‘tatt over’, og var kjempefint! Alltid litt synd at vi ikke får brukt mer tid i huset, men man kan jo ikke sitte der når det er ting å oppleve og båter å ta!

Vi gikk på storhandling og lagde oss så sykt digg mat ved bassenget (jeg blir sulten av å se disse bildene), og første kvelden tilbragte vi faktisk der.

Så på fredagen var det båttur på planen, hvis du noen gang reiser til Ibiza med en gjeng som er stor nok, lei.en.båt!

Vi dro til Juan y Andrea på Formentera til lunsj, svømte i krystallklart vann, tvang kapteinen vår til å ta bilde med oss- du vet, normale Ibiza ting å gjøre 🙂

På kvelden dro vi til La Paloma for en kjempebra middag, ser ut som ‘det siste måltid’ Ibiza- versjonen under her…

Lørdag hadde vi booket senger på en strandbar, spiste mer, tok en drink eller to, slappet av og klokken 5 bar det av gårde til Ushuaia for ‘etter- strand- party’. Trodde ikke jeg skulle dra tilbake dit, men det ble, og man må bare omfavne galskapen og ha det gøy når man er der- så da gjorde vi det.

Etterpå ble det middag mmmmmm-paella, også ventet vi vel halvannen time på taxi for å komme oss hjem etterpå, rimelig klare for sengen etter en lang og zuper dag!

På søndagen dro vi til en annen strand, mye mer rolig, spiste litt mer jamon med en upåklagelig utsikt før folk sakte begynte å bevege seg til flyplassen for å reise hjem igjen. Jeg var siste som dro og skulle ta flyet halv elleve på kvelden sånn at jeg var hjemme rundt midnatt. Det skjedde jo selvsagt ikke, flyet fikk flyforbud over Ibiza og dermed landet jeg heller i Milano klokken 2 på natten… digg å vite at man skal på jobb dagen etterpå…

Men helt ærlig så var Ibiza helt fantastisk- igjen! Vi planlegger allerede hvor vi skal reise neste år- må reise!

Nå skal jeg tilbringe August i Riccione, og ikke bruke noe penger, men selvsagt på stranden da 😉 Reiser faktisk på torsdag igjen, tar hjemmekontor på fredag også kose oss i helgen der.